Saturday, May 15, 2010

terima kasih kakak ! terima kasih kak An !

halo2!! wah !
sronok lah weih !
mlm smalam memg rezeki akuh agaknye !
 aku dah lama smpan hajat nak bli MP3 sony Walkman sendiri !'
 aku ada bajet tuk bli yg 2GB je !
so, aku ajak akk aku gi alamanda !
 bn0yk kali gak aku usyah tapi mcm dah takkan jmpa yg 2GB nye !
yela , sbolehnye aku tknk guna duit akk aku bnyk sgt !
so, bila kak An dah smpai sni , kitowang nak kuar gi Alamanda mlm tu !
 before kluar, tetibe kak An bagi akuh jam tgn !
chantek !
 even aku tk brapa gmar pattern tali yg camtuh , but ,
akuh ttap sygs sgt coz aku appreciate sgt jam  yg kak An bgi !
then , da smpai Alamanda , kitowang try crik MP3 tu kat SenHeng !
tetibe ada lak MP3 sony Walkman yg 2Gb nye !
ngam2 tggal satu n memg wrna yg akuh nak ! wrna itam ! hahahah!!
 wah ! memg rezeki aku ! then , ada less lak coz akk mmbership Senheng !
 so, juz sratus lbih skit je !  ok lah an ? skurang2nya akuh puas dah ada MP3 sndri ! uhu !!

camnih a MP3 akuh ! tpi akuh nye yg wrna itam nih ! huhu! same cam nony nyer !
but, nony nyer 4GB punyer kut ! pape pon, akuh puas gak! use by my own money !
 and kakak ada support gak ! thanks a lot kakak ! sygs kakak !
and kak An , thanks for da watch ! i'm lovin it ! hehehe ! sygs kakak2 kuh ! hahah !

No comments: