Thursday, March 10, 2011

giler tak rindu

huargh ! tak duk diam aku . malam ni saje dia tak angkat calling aku sebanyak berapa kali tah. tak terkira. sampai pukul 11 p.m tadi baru dia angkat. maybe aku terlalu mengacau dia sedang di buai mimpi. tapi aku nak dia tahu yg aku terlampau rindu dia di saat itu. meski pun kredit hari ni tengah nazak, aku tetap call dia. asal dpt dengar suara dia cukup lah. i love his voice, his face, his smile, his muscle yang tough tuh. haha. sayang, i really do love you okay :) giler kalau aku tak rindu dia. meski pun dia tersangat lah dekat, tapi masih terasa jauh tahu. haha. kalau boleh everyday kami nak bersua. haha. jiwang kan aku ni? biasalah. kalau orang dah dilamun cinta. mcm ni lah kot. tah lah. aku tak pernah bercinta atau di lamun cinta sampai mcm ni skali. haha. aku cakap dgn dia yg aku angau dgn dia. dia cakap tu bukan angau tapi dlm dilamun cinta. haha. aku ada tanya dia yg dia suka apa?? dia ckp "you!" haha. blushing lebeyh ohh! dia suka buat aku bunga2. then, dia cakap biar berbunga2 sampai penuh semak dgn bunga2. he's so sweet. my guard, my hero. he is everythings for me :) ohh ya. one more thing, tengs to fiey cuz credit this song to me. sweet sygs. Fizzy sayangs, don't leave me oke :)

No comments: