Wednesday, December 29, 2010

ketika di hari hujan

day: Monday
date: 20 Dicember 2010
wheather: raining....

hari ni takde Master Parade.



cuz hujan lebat giler. Maka, all the METC's trainees HOORAY !!  haha. suasana kecoh kat workshop n hangar memang non-stop.
plus dgn hujan lebat lagi. so, trainees shift pagi boleh balik, and shift petang boleh terus masuk class or AVIONICS labs. tadi, aku pkai kardigan putih kesayangan. dah lah putih,nipis plak tuh. dgn hujan lebatnye, susah skit nak jaga. mcm biasa rutin harian, after lunch dgn Suhada n Nazirah, aku n nazirah trus gi naik bas. tapi kitorang lepak2 jap dlm surau cuz it's raining.
 tiba2 suhada bersuara :"Eh ! baru aku ingat ! tu ha ! payung ! hari tu aku bawak dari bas. korang amik lah, guna payung tuh." dengan itu, aku n nazirah pon berterima kasih kat Suhada kerana telah meng'offer' payung untuk kitorang. Then,kitorang rasa untung skit cuz ada payung..
hujan lebat giler an.. pastu, time nak balik kitorang lalu dalam hangar~~ wow... tiba2 aku rasa batak.. hahaha.. jakun je. tapi yg aku usya tak lekang mata aircraft dari company Firefly..
 maybe for the common people look the aircraft is nothing interesting bout that.. but, for me, it is beautiful and awesome. i'm interested with the engine propeller.. it uses the outer fan and it looks nice. ya, memang ada banyak lagi aircraft yg canggih and menarik but time tuh dah aircraft company firefly yg depan mata aku..huhuuh.. the, dah smpai dkat dgn guard, aku bukak payung and shared dgn nazirah. amir afiq tetiba menyelit.. hahaha.. tapi tak muat.. plus, he is guy.. so, aku ckp kat dia yg japgi aku dtg balik kat dia.. time aku jalan dgn nazirah kat bas, tiba2 amir pon dah sampai.. haah.. dia dgn ronny  redah hujan.. best pe main hujan.. hm, hari ni memang interesting even though it rained hardly.. hujan kan rahmat Tuhan..

No comments: