Monday, May 16, 2011

sekali sekala nak berjiwang :)

ehem..ehem.. hello.. kenapa blog ni nmpak mcm lain yea? hm.. biarlah. asalkan dpt post new entry nih. hm.. smbil layan lagu2 dkat hitz.fm ni smbil taip.. hehe.. hey awak! yes! awak lah! sape lagi yg selalu baca blog ni.. awak kan.. hm.. nak cakap sikit dgn awak ni.. hm.. apa saje yg saya katakan, apa saja yg saya bagitahu awak, apa saja yg saya ckp.. tk bermakna yg saya lupakan awak. doesn't mean that i'm going to leave you okay. kalau hati ni dah untuk awak.. tetap untuk awak lah.. kata orang "kalau dah jodoh tak kemana". so, kita tak perlu nak risau pape okay.. just we need our own time.. to fix everything.. to be ready for the whole our life so we can together forever & after.. i mention again .. 'FOREVER & AFTER'!! saya taknak ckp banhyak. biar masa tentukan. and biar awak tengok and rasa sendiri mcm mane syg saya dekat awak. kat mana2 je saya pergi, mesti tringat kat awak. lalu kat jmbatan putrajaya ke, pergi alamanda ke, balik kampung jelai ke, kat apartment apatah lagi. dekat kan. saya tanak awak risau tentangkan saya. hati saya tetap ada awak.. cuma yg saya risau. pasal awak. awak tak ckp pape. awak senyap. saya diam. saya tak tahu apa kata hati awak. saya tak tahu apa yg awak tgah rasa. saya taknak paksa awak ckp. biar awak sndri yg nak bagitahu saya. tapi saya tetap risau. kalau2 tiba2 hati awak berubah. saya taknak mintak semua tu. saya try kuat yea :) apa pun, we need to face everything that in front our eyes now. we just flow our own life story. okay. nak ckp lagi nih. terima kasih kat awak banyak2 sebab sudi jadik pendengar saya yg baik :) saya rasa itu yg buat saya suka kat awak masa mula2 dulu. apa yg saya crita kat awak. awak dengar je.. ada je dgn saya. sudi dgr crita2 saya :) thanks.. ok. bye.. salam..

No comments: