Sunday, May 29, 2011

tell me what else can i do?

sepanjang this month. mcm2 yg dtg. duit aku melayang mcm tu je. pastu, someone ni memg tk puas hati dgn aku and haritu tetibe dia serang aku. bnda kechik pon nk melulu. nmpak sgt lah yg ko memang tk suka aku. takpe.aku tahu lama dah. dari dulu lagi. and tak guna ko nk mintak maaf tapi hati tu tetap bnci. tah pape je.apa lagi yg aku boleh buat nak puaskan hati ko hah? cakap!!! FYI lah kan, seburuk mana pon ko, aku tk pernah kesah. aku nk tanya, ada aku nk mara2 ko melulu? ada? mungkin ko boleh ckp tk pernah sbb ko tk de buat salah kan... mcm tu kan? eh come on lah wei, we matured enough kan. tak perlu lah nak smpan prasaan tak puas hati tu. aku bukan jenis yg mengungkit. and aku bukan jenis yg nak mara2 melulu kat mmber sndiri. come on lah. aku tahu aku ni sosial skit. kalau ada sepuluh org mcm ko kat keliling aku, aku boleh gila tahu tak! ingat ko perfect sgt? sejahat2 aku, tapi aku takde buat jahat dgn ko kan? so? what's the problem? damn! enough lah wei! dari dulu perangai ko yg suka pendam tk puas hati kat mmber sndiri. bila nak buang perasaan tu pon tak tahu lah. aku penat nk lyn perangai mcm ko. ko ingat aku keash sgt??? GO AHEAD! next, hidup aku ni, mcm ada remote control yg trsembunyi. tak tahu sape yg pegang. tiba2 je dpt arahan n kene ikut ckp org tu, org ni. jadual hdup aku pon mcm org lain yg pegang. aku tk kesah sebenarnya tapi aku selalu harap yg org2 sekililing aku faham yg aku pun ada life sndiri and nak masa sendiri untuk berehat. org yg aku percaya, amik ksempatan, org yg ada kat sekeliling aku, selalu tak puas hati.TELL ME GUYS!!!!!! WHAT ELSE CAN I DO HAH??? NAK BAGI PUASKAN HATI KORANG SEMUA?????? bagi sape2 yg bace blog ni, nk ckp apa, ckp lah. nak kutuk ke apa.. kutuk lah.. kat sini je yg boleh aku luahkan semua. ni blog aku.suka ati aku nk luahkan apa2 yg aku rasa. kalau aku mati pon, korang tak kesah agaknya kan. giler ah. serious aku tertekan.

No comments: