Thursday, November 17, 2011

being positive please.

Assalamualaikum w.b.t.

kamu. kali ni saya tulis entry ni sebab saya rasa sesuatu. kamu, berpuluh juta kali saya luahkan perasaan ke kamu kan. setiap apa yang saya cakap(ketika dalam keadaan yang waras) sememangnya ada perasaan ikhlas tu walaupun sedikit. dan biarlah ikhlas tu masih tetap ada kerana dari secebis ikhlas tu lah yang akan mendorong saya untuk perbetulkan perilaku saya, niat saya, dan percakapan saya. hmm.... for now, i just wanna be alone and enjoy with my time. i'm pushing away all the badass and start again the good life. i'm on my way to being positive again. also, wanna have a freedom life without anything. BUT.... something that i can't let it go. something that i take it seriously that really relate to my life, sayang~ :'( even it seriously hard to hold for a while. but i must do it. even it may have some risk, but i must to bear it! i know i'm so badass. Ya Allah... Dia saja yg tahu.. jiwang? it is NOT ! i am not leaving you but i am going to change back myself to Norfatin Liyana yang dulu. dan saya trima apa saja kmungkinan yg akan berlaku walau seteruk mana pun, walau sesakit mana pun. :'( kenapa saya sebak? sebab....Dia saja yg tahu. no regret. sbb semua yg trjadik ada kisah dan hikmahnya. tolong maafkan saya atas segala2nya.. sama2 kita kejar kerjaya dan impian kita.




Wassalam..




No comments: