Friday, November 18, 2011

lagu cinta XD

Assalamualaikum.

baru bangun tidur ni. haha. tengok jam pukul 6.45. lepas solat terus ke katil untuk menyambung beradu. (pamalas punyer anak dara) terjaga pukul 7.30 and terus message my guard nih. dia kata nak pergi pahang pukul 7.30. seronok lah dia 1 batch dia pergi. then, memancing ramai2 -^_^- aku nak suruh dia amik camera aku tapi dia tak dtg amik. sbb nak tgok jugak gmbar2 dia masa dia tgah happening kat sana dgn kwn2 dia kan. tpi tkpelah. just wish him take care and enjoy :) semoga selamat sampai and selamat pulang. btw, aku terjumpa video nih kat blog belog afiqah najeeha. hehe thanks sygs..



based on this video. aku sgt setuju dgn lagu terakhir tu by Alif Satar. yelah, dah tak suka perempuan tu dah lah. dah taknak prempuan tu enoughlah layan mcm taknak. ni nak panggil 'baby' pulak. mcm nak main2kan perasaan perempuan tu pulak. ergghh!!! haha. emo plak pasal lagu nih. tpi itu yg aku pernah terfikir. and thanks to matlutfhi sbb create video ni. i know video ni just saje2 je.. hehehe

Wassalam..

No comments: