Thursday, December 15, 2011

Bahana Tomagotchi !!

Assalamualaikum :)

for this 3 days, i'm freak of tomagotchi. haha. attracted with the thing that Wel Yang holding on his hands. "tu TOMAGOTCHI"!! wah.. nak satu lah. haha. tpi bnda2 mcm tuh bukan skrg nak beli. bnya bnda lagi nak guna duit. wel yang pon bagi pnjam. dia yg semngat suruh aku jagakan. hahaha. comel.. aku jaga smpai tomagotchi dia kahwin and beranak. huu~ aku bosan, bnda ni je yg aku main. hehehehe... here u are.


kalau aku ada satu bnda nih.. hancur masa aku kalau terlampau leka and tk arrange masa aku dgn baik. ceh! poyo lah kam0 nih. hahaha..
aku smpai snggup carik bnda ni kat google.. dapat usya jadik lah. haha. bnda ni mcm bela pet. tpi electronic pet. and it's truly alive tau. dia kene bagi makan, kalau berak kene flush, and main game untuk carik duit. pastu sakit kene bagi ubat. dia ada banyak version. ada yg battle mcm digimon, ada yg rock star music tpi aku suka yg pet. bela mcm pet lah. hehehe.. mmuuaahh!!!


manyak kan tomagotchi dia? geram!!!


yg ni lah aku dok ngusya dari tadi. hoho~ kam0 :)

No comments: