Saturday, December 17, 2011

doodles doodles doodles doodles :)

Assalamualaikum.

harini free manjang duk rumah. online je. and dah lama sebenarnya teringin nak ber-doodle ni. seriously it looks interseting for me :) then, aku try usya blog2 org lain tgok caner dorang doodles. so, aku dah tahu, download PAINT TOOL SAI. dah download, aku mulakan kerja aku. haha. hobi aku kan melukis. now dah maju. drawing pakai alat teknologi. hahahah~ ni kalau aku dapat SAMSUNG TABLET nih, memang non-stop aku ber-doodles. wakakak. erm. enough here.. there you are. my hand made :) muahxx~
i make it as my Default Picture on my pesbuk. huhu..

this one, see? sama dgn header blog nih kn? ni gmbar pertama yg aku buat.

gmbar sape ni? hehe. saje suka2 buat gmbar nih.

haaaaaa :)

for now, itu saja. aku akan update doodles yg baru. hooo~
wassalam..


No comments: