Wednesday, January 4, 2012

tahun baru

Assalamualaikum w.b.t

Di sini saya nak ucapkan selamat tahun baru kepada semua. hehe. mcm buat pengumuman plak kan. okay. sempena tahun baru 2012 ni, aku meletakkan banyak azam yang aku nekad akan cuba sedaya upaya untuk melaksanakannya. saya nak jadi lebih gembira. saya nak jadi lebih positif, saya nak jadi lebih baik, saya nak jadi lebih sopan, saya nak jadi lebih rajin, saya nak ubah semua sifat-sifat jahat dan nakal saya yang dulu. saya nak buang jauh-jauh kisah lama. saya cuma ambilnya sebagai pedoman saje. saya bakal 20 tahun. jadi, tak ada masa untuk saya masih childish. saya perlu lebih berdikari. dan saya harus belajar kawal emosi lagi2 sifat marah dan fikiran negatif saya yang selalu ber'luas-luas asa' di 'kapala' saya XD (Johan) saya nak jadi anak yng baik kepada emak dan my abah :') saya sayang mereka. saya akan belajar bersungguh-sungguh dan fokus kepada masa dpan saya. dan benda yang paling saya nak buat.....belajar memasak :) saya janji yang saya akan belajar masak seda-sedap sebelum saya kahwin .. or even tunang.

my lovely online diary,
awak selalu teman saya. terima kasih. hehe :p
saya sayang kawan-kawan saya. saya nak jadi yang terbaik untuk buatkan seseorang boleh terima saya dengan seadanya. saya akan ubah diri saya dahulu barulah saya akan bersedia untuk dirinya. 'kam0'.. saya harap 'kam0' masih tunggukan saya. ya! let the time comes and akan tentukan segalanya. i can't argue that. semuanya di tangan Dia.

saya bukan nak jadi yang terbaik dari kalangan yang terbaik. tapi saya cuma mengharapkan kesederhanaan. biarlah segalanya sederhana dahulu. dan HATI ni... saya akan simpan baik-baik :') untuk seseorang yang saya sayang. tapi seandainya 'kam0' bukan milik saya, jangan risau mcm mane dgn keadaan saya (: saya akan doakan untuk 'kam0' dan saya akan jdi lebih kuat(saya harap macam tu lah)

i would like to look ur smile everyday.. so, please be happy 'sayang'..



No comments: