Friday, March 9, 2012

BLUE =,="

Bismillahirrahmanirrahim.

tonite, today, this time, these minutes, these moment. kenapa aku serabut ye? mereka2 ajak aku makan aku taknak. pastu mereka panggil banyak kali. tiba2 kesabaran ku dah sampai limit. kenapa saya begini? adoi.. depress.. pastu mereka2 katawa2 dan happy di depan, manakala saya berseorangan di bilik lagi sekali tension. terasa macam nak menjerit. KENAPA??? saya terasa nak berseorangan buat sementara. tolong... biarkan saya sorang2 sekejap. esok kene pergi sana, lusa kene pergi situ, kemudian nya kene pergi tempat tuh. eh eh!! secara tak sedar jadual saya betul2 pack.. dan saya rindukan....................sesorang.. klzdghffgnxkjgnhjcewkhjwjwmdhwkij!@#$%^&* DAH MEMANG TAHAP SERABOT DAH NI. ya Allah~ tenangkanlah hati hamba-Mu ini.. kenapa terasa nak nangis nih... eh eh!! :) heee.. mana ada.. acah je.. tak nanges pom..

Wassalam~



No comments: