Wednesday, March 14, 2012

the celebration ~

Assalamualaikum.

hehe.. memandangkan semalam sy ada post pasal entry dia. jadi di sini saya ingin ceritakan tentang hari dia semalam. it can't be describe by words. just enjoy the pictures, syg~ :)

okay. ini kek saya buat sendiri. nama dia cheese cake. asalnya corak atas tu petak2 je and pakai oreo. tapi si boboi (bufday boy) ni bijok, dia nk curahkan coklat kat atas tu time kat flaming tuh. cantik kan :)

bermulalah aksi potong-memotong~ lalala~



PEACE! heee.. saya nak pose dulu ye kam0~ -^_^-

hah! kebetulan pulak masing2 tengah senyum lebar serentak. hehehe. best best!

erm.. nyum nyum.. dah mcm bufday girl pulak sbb sy yg disuapkan. sptutnya saya suap kam0. HAHA xD

tengok tuuuu~ cedapnya tengok dia mkn. hee..

aumm~~~~

"uuuuuuUuUU~ syedapnya cheese cake dia!!" . . . hahahaha

okay. tk lupa jugak kepada si camera girl. thanks a lot sbb join this celebration -^_^- nama dia Nazirah ye.. my buddy..

i miss you, my guard. semoga akan terus matang dan makin bertambah baik hidup kam0 :)

hehehhe~ nothing to say bout this picture. tengok jelah yea <3



apa pon kam0, saya akan doakan untuk kebaikan kam0 juga. i don't know how long for our relation. semuanya Dia yang tentukan. kita semakin dewasa, semakin matang dan semakin tua. dan semoga masing2 dapat memantapkan pendirian dan iman di dada. ini doa saya untuk kam0 dan untuk diri saya sendiri juga. semoga Allah akan beri petunjuk kepada kita. Insyaallah.

-THE END-

No comments: