Sunday, June 27, 2010

diary for today :))

mcm mane nih ? sorang nak aku duk sini, sorang lagi nak aku duk sane ! aku tak tau lah ! sape kata ank bongsu idop senang ? konon nyer ank bongsu leh mintak mcm2, sumer dpt ea ?? one day nnti org rmai yg mintak mcm2 kat kita n kita akn srba slh . always dgn srba slh ! then, kita msty akn rasa nk tunaikan hjat org tuh ! pastu, papehal, memg slalu aku yg kne ! memg aku yg jadik mgsa ! i hate ! msg2 tak fhm . aku lagi tak fhm ! please u all ! stop the drama ! i dont wanna acting anymore ! just wanna be myself and want a freedom . tulah, kdg2 biar kita miskin asalkan bahagia ! klau stakat kaya, tapi sumernye berantakan , baek takpayah . aku pilih miskin klau camtu , sbb aku nk bahagia jer ! tapi takde lah miskin btol2 ea.. just kata2 hikmat bt dri aku jerk :)) hehehe ! stakat ni memg aku tkkn duk diam, nk jga abah ! abah saket blik. mak ckp abah mcm budak kecik, yes mom ! you're rite ! if aten dh tua nnti, maybe aten pon cmtu . so, smentra aku msih hdup, kne lah berbakti kat diorang blik ! smnetra aku msih ada dsisi diorang nih . tahla, kdg2 aku tgok, bnda2 remeh pon leh jadik isu. biasalah, rmbut sme itam, hati laen2 ! haesh ! arinih aku asik nk berperibahasa jer an ? uhuhuhu (^^,) agak2, apa motif crite aku kali nih ea ? hehehe ! it's to complicated ! takleh nk crite . yg pnting, jgn stress ! but, try face it and take it easy, ATEN!! klau org try nk push2 kaw, jgn lyn sumer tuh ! tak perlu nk jadik matured mcm org laen ! just be urself ! i dont wanna be to matured but i wanna be a positive human ! always happy and enjoy this life !  and this song, ( SOLO-IYAZ) i received it from kak bie sygs ^^, bila dgr manyak2 kali, mmg touching ! i dont want to walk this earth, if i got to do it, SOLO ! hehe ! tanak solo tuh bukan bermaksud always nk BF je ea . but, i wanna someone that always wif me and always help me ! tak kire boys or girl, asalkan dia mmahami kita ! senang crite, dia soulmate kite ^^, ! all H.A.C.K.S member , Lyin , syahirah , Pa'ae , Intan , sumer da msuk kolej and UiTM ! so, takde sape yg bace blog aku da . if ada, thanks a lot yae ! :)) i love u ! Sabah ? tak jadik prgi da . nk blik Jelai nk amik lesen :)) lsen motor je kot . tah la. tgok la nnti . hrini gastrik menyerang smula ! smalam stu hari aku aku gastrik. pedih bukan maen ! pastu, mlm tuh, leh aku bedal tomyam n aku cmpurkan kuah dia dgn smbal blacan ! pergh !! memg kaw2 pedas ea ! sedap seh ! tapi bila pagi nih aku lpar giler, aku mkn nasi lemak yg abg asri belikan ! baru 3 suap , aku dah mengerang da ! lagi saket dari smalam ! memg tak bergrak aku. tapi aku cover a ! abg asri nmpk kang dia pelik lak. but now da ok sket a . da lame tk kene, bila kne bukan main sronok kaw yo(gastrik) ! hm, tu je kot nk ckp. it's to long lah nk bace nnti ! kang bosan ! heheh ! k. bye ! i love u sape yg bace nih :))

don't be like this dear !

but, stay like this

No comments: