Friday, June 25, 2010

nak pergi ke tanak ?


check2 rock2 !hm, first, aku lega coz da bt medical check up and da decide nak study katne ! second, abah semakin sehat ! tapi kdg2 dia saket sgtsgt !third, kak An ajak duk sabah sbulan . aku pon memg plan camtuh coz result MAS kluar lmbat lagi . tapi ada satu msalahnye, berbelah bagi, nak gi ke tanak ! if aku tak gi, aku yg rasa sedey ! if aku gi, ada yg rasa sedey ! camner nih ?! lagipon, before masuk study nnti, aku nak explore,relaxkan otak aku yg asik2 srabut nih ! mana satu aku nak pilih ?! aku nhi memg takleh dberi plihan lgsung lah !! memg sikit pon tak boleyh doe ! tension akuh ! dis year, aku dilema dgn plihan ! yes ! hidup nih sentiasa ada plihan ! kat mana2 and tiap2 masa kita ada plihan ! but, nih plihan tntg hala tuju and hdup aku ! lgipon, tiket flight tgah murah skunk nih ! bila aku nak pergi next time, alamatnye hati akuh dah rajuk la weih ! da malas nak mlayan sumer nih ! siyes akuh ckp ! now, let me decide by myself lah ! tolongg lah ! ku pinta sgtsgt padamu......biarkan daku yg pilih sendiri.. please lah.. i love u very much ! aten nak pergi sgtsgt ! please..aten sedey sgtsgt bila mreka2 crite pasal dirimu...sebak je..knape smpai mcm tuh skali ?? tapi nak bt camner an..better takyah fikir pasal tuh..biarlah..aten trima smua tuh ! tapi bagilah aten pluang ! and biar aten decide dgn rela hati..let me go..ikhlaskan dirimu...biarlah aten pergi...please sgtsgt ! jgn bt aten srba salah dgn mu ! hm,, start now, aku msti keraskan aty aku doe ! try to be strong and very2 strong ! more strong than other people ! ateeeeeennn!!! wake up lah !!!! tetapkan pndrian kaw ! jgn nak brangan lagi da !

No comments: