Tuesday, June 15, 2010

Kem Belia Ideal 2010 Negeri Sembilan !

Bismillahirrahmanirrahim...Assalamualaikum w.b.t ... hehehe ! this time i'm proud to tell in dis entry bout my new experiene ! kat Port Dickson ! aku and ereen follow program belia ideal kat P.D smalam ! kitorang gerak Jumaat ! 3hari 2mlam ! mcm bosan a mula2 ! dh smpai mlm tu baru okayh ! aku and ereen dpt kumplanm laen2 ! aku kmpulan 4, ereen kmpulan 1 ! jauh an ! then , bila kne lwn or game pape, msti team aku jmpa team dye ! pergh ! memg sikit hot lah ! lagi2 time debate ! team areen ada umur 21 thun ! team aku pling tggi 19 jerk ! tu pun laki ! so, yg paling tua prempuan, 18 lah ! aku, fatin syamimi , zue, fatin lagi sorang pe tah nama ea ! yg len sume bwah aku ! antara team aku: syazwan(18), mezan(18), naim(19), said(16), Jasni(14), zue(18), aten(18), fatin syamimi(18), zierah(16), dayah(17), elisz(18), intan(17), and aku(18) ! dayah ! spanjang team dgn dia, aku care sgt kat die ! dia saket pale, aku tolong pcit an ! huhu! and she like my sis jugak !naim ! sbijik cam lokhman ! suara dye ! loyar buruk dye ! sume same ! cuma naim keding ! said ! aku kdak TTJ ! seblah je skolah dgn aku ! syamimi ! muka cam nysa pon de, muka cam kechik dorm aku pon ada ! bila gelak, kdg2 cam kak bie ! hahaha ! jasni ! paling memekak ! mulut memg takleh blah a ! selamaba badak ! tapi memeg funny giler dye ! suka tunjuk2 aku if nk buat present ! dia sndiri pngecut nk ckp ! tapi kuat ckp n suka mnjawab ! pape pon ! memg syok a member dgn dia ! fasilitator kak ain ! mcm dh lame aku knal die tapi tak tau katne ! jrg dpt borak dgn dia ! comel2 jerk ! abg hafiz fasilitator kitowang ! brckap non-stop tapi best ! suka gaya die ! smart jerk ! huhu ! fasi2 yg laen pon same gak ! hahaha ! yen kitowang(kumpulan juara) "belia !!! JUARA!3x! belia!!! HEBAT!3x! belia!!! SEMANGAT! 3x!!" hahaha ! mase mula2 aku shy2 ! dh lame2 diowang trkejut aku mnjerit ! hahaha ! diowang ckp, kaw ni smangat btol !! hahaha ! hampeh nye naim ! dia kdg2 drop aku ! kitowang men burung antu ! jalan sorang2 kat kem ! gelap jerk ! pastu bahas ! pastu explorace ! haha ! ne gadai kan MP3 and kasut aku seblah ! pastu, kak yana leh dgar MP3 aku smpai hbes btery ! hahaha ! comel dye ! pastu kne jalan takleh guna kaki ! dah la kne bawak lilin ! mlutut aku ! lembab gile aku smpai ! nk kne jge api lilin tu ! lagi snggup jadik budak buat or terencat cam naim , said, elisz, intan, zierah ,! hehehe ! pape pon ! memg best ! mlm terakhir ! ceramah dari ustaz faizal ! best giler owh ! muhasabah diri ! terus insaf aku ! cerita dia memg mremang aku dgr ! pape pon, memg tu lah yg paling best spanjang kat kem tu ! budak2 yg free hair pon , trus pkai tdung ! tapi bila dh kluar nnti, tak taulah ! dayah ! dia pon pkai tdung  dah ^^ ! kak mas and kak azira ! dia lagi lawa pkai tudung ! palinmg aku terkejut tgok kak mas ! cantik sgtsgt dia pkai tdung ! hm, pastu, dh balik, aku glabah mintak FB sumer fasi ! kak ain ksayangan , huhuhu ! dia leh tak endah aku ckp, touching jap ! pastu die pjuk balik ! hahaha ! comel ! then, kitowang ada buat flying fox !! woooohoooo!! swonok !! hahaha ! aku tak larat nak crite banyak2 ! so, aku letak pic je okayh !!

senaman yg comel !



aku and ereen always bersama kcuali time berkumpulan^^,

zierah, naim, fatin shamimi!

said and naim !

adek dayah ^^,

kak ain(fasilitator) yg comel !!

jasmi sebok interframe(baju coklat)

tengok tuh ! die nak interframe lagi ! budak kechik nih -_-"

penat ye kak fasi2 sekalian ! huhu! comel ^^,

kak ain punyer keje nih amik pic camnih ! ehehe !

abg hafiz lapar ye?? (my fasilitator)

okaylah ! cukup lah tu jerk ! pape pon ! ilove u all lah ! hahaha ! even fasilitator and peserta tak brapa rapat but, i enjoyed u this programe ! love..love..love from my soul ^^,

No comments: