Tuesday, June 7, 2011

azam baru.

hai. :)
aku dah kat METC.
ni pun online kat resources centre nih.
haritu aku tanya parents aku. nak bawak motor ke sini(k.l)
diorang kasi je.
then, aku target nak bawak lepas raya nih.
pastu, aku ada azam baru. nak collect duit smpai rm600 pon jadik lah.
lepas raya nih aku nak beli babolat kesayangan. (raket tennis ye)
sbb nnti bila dah bawak motor, dah ada raket, aku nak main kat court tennis kat Complex A.
release tension :p
aku betul2 nak raket tu this year. tanak tunggu kerja nnti.
tu pun tah beli tah tidak karang :p
yelah, hidup penuh stress je, berpeluh dapat release skit2 stress nih.
lagipun, aku nak kurus nih. nak betul2 fitness balik. dah nak kerja ni, kalau gemuk nnti tak larat pulak nak buat kerja.
pastu asyik kene ejek dgn si achai n lulu je, ceh diorang tuh!
sengal2 ubi jugak.
nasib aku kenal korang lama dah.
:)
suhada and nazirah :)
diorang okay2 je
we got more time to spend together.
kalau bosan2, aku ckp bnda yg ngarut2 smpai diorang gelak.
aku takde niat nak ejek2 diorang.
cuma takde point nak gelak dgn diorang.
amaaf yea
aku memang nakal sket.
suka mangacau.
:p
pape pun, kita kene usaha jugak sama2 kan.
jgn risau.
ada hikmah kenapa kita masuk kat sini.
baik buruk, semuanya kita kene lalui jugak.
sakit macam mane pon, dah dugaan untuk kita kan :)

saya sayang kamu, ^^v

No comments: