Wednesday, June 1, 2011

bila hati dah mula bosan -____-"

hm.........................
apa nak buat ni? semalam ada bacaan yaasin kat rumah aku. for my dad. yelah. dari last year dia sakit dtg n pergi je. so, nak mendoakan dia lah. yg kelakarnya, masa mlm smalam aku tolong racik bawang. aduih. aku dah mengeluh dlm hati dah. bukan malas tapi segan cuz aku tk pndai masak. so, aku cepat tk than kalau main dgn bawang ni. time tu plak ada cik sal. dia nmpak air mata aku berjurai2 jatuh kene kaki aku.


dah tak thn giler, aku blah gi bilik air. basuh2 muka aku. tengok cermin, pergh!! merah mata aku. adoi. segan lah. itu sebb aku tk pndai msak smpai skrg, kalau salah skit kene mara n mak trus tak kasi. haha. so, aku nk blajar masak tapi bukan dkt rumah aku.kalau stakat tolong potong2, siang2 ikan,sayur n mcm2 lgi lah.. ada lah. ni kalau smpai kat dapur gas. ermm.. hihii.. tak jadik. mengigil depan mak. hahaha. so, aku tolong blender segala bahan jelah..
smlm mak masak laksa, nasik dagang n bubur barli. semua aku balun. adoi. baru cuti seminggu dah naik mendadak berat aku. kene diet lebih ni. hm.. then, dengar mp3 jelah kejenye..repeat lagu yg sama..
so.. itu sajelah yg aku dpt buat ketika tgh bosan. study nye tah bila tah. hhaha :p

No comments: