Thursday, June 2, 2011

Nora Elena

lately aku kuat tengok tv. dah lama tak mghadap tv kan. dapat skali, memang mlekat lah. lagi2 kalau kat rumah ni. then, tiap2 petang aku tak tahu kenapa aku boleh mlekat dgn crita Nora Elena nih. watak utama dia Iti Saleha(Nora Elena) dengan Aaron Aziz(Seth Tan). aku tk tengok dari mula, masa mula2 aku tgok, si Seth ni memang dah jadik husband Nora. Nora ni cute sgt bagi aku. soft-spoken,manis,lawa,and sopan. and aku tertarik dgn kisah dia dgn Seth tu. sweet. haha. jiwang? kdg2 tu adalah. tipu lah kalau korang tk pernah nak berjiwan kan. sikit pon, at least ada lah tu kan. tapi bila tengok crita ni buat aku fikir je. "better i should focus 100% on my study for now. kalau nak bercinta pon, masa dah krja nnti takde halangan dah" haha. tapi apakan daya. hati dah tertambat. but i need to talk with him jugak. yelah, he has his own life as teenage. oh.. teenage + adult. haha. argh! senang crita, hidup dia sebagai bujang :) and i'm not expected anything from him. ya. we have done many things and have a lot of memories since we're togeher. but as a reality, we both are not planning anything for future yet. roughly, we both are not ready for anything. kalau nak crite specific sgt, mana boleh :) yg mana privacy, just keep in privacy kan. i'll try to make all my day totally meaningful with enjoyable and happiness :) even i do not have girlfriends much, it's still fine. i still can be happy like before :) and need to change my mind. be a positive woman and have a positive life :) ohh ya. for him(the beloved one) i'm not going to leave you but just going to move on. org cakap, kalau kita ikut je haluan hidup kita, jodoh kita takkan kemana. and IF IF IF IF......kita bukan jodoh, kita tak boleh nak lawan takdir kan? i mention again. that is "IF".. :) faham kan? :) semua benda ada hikmahnya. aku redha dengan apa saje yg terjadik. eh? tajuk kat atas tadi pasal NORA ELENA kan? tetibe je crita pasal hidup aku. haha. i told kan? crita tu buat aku banyak fikir. just for my good jugak :) ohh ya, thanks afizzy :) "jangan asyik nak puaskan hati orang lain je kalau hati sendiri yg merana" i'm using to it for myself :) peace yaw ^^v

No comments: