Thursday, June 2, 2011

hajat mak.

tadi pergi dapur. cerita pasal amik lesen tadi kat mak n abah. diorang tergelak2 dengar crita pasal helmet tertinggal tu. haha. pastu kan,, tiba2 mak ckp "aten, mak teringin lah nak naik mercedes yg baru tu. nnti ko nak beli kereta, beli lah yg tu." aku terdiam.. erm.. aku ckp,"tengoklah nnti mcm mane" mak ckp lagi, "ko kahwin umur 25 atau 26 pon tak kesah. beli kereta dulu baru kahwin. kerjaya dah ada, ramai nak nnti." alahai mak.. apa yg aku nak jwb ni? kahwin? ahaks! bercinta beria kan? tapi kalau mak aku yg sebut pasal kahwin ni, aku dah menggigil lutut. tapi, dia suh aku kahwin lmbat plak tu. tidak! tanak! mak tak kesian ke ank bongsu mak ni?? perempuan kan nak kahwin cepat selalunya.lagipon, memang lah aku dah ada kerjaya tapi takkan nk my husband pulak yg tkde kerja? haha. senang crita, takut tak laku. haha. aten ni dah lah itam. tak lawa mcm kakak n kak An. ada ke org yg nk kat aten nnti kalau dah tua mcm tu,mak? dah hajat mak kan? tengok lah nnti hala tuju hidup aku mcm mane. for now, apa yg ada depan mata, yg tu lah harus aku tempuhi dulu. tapi yg hajat mak aku ni, mercedes :p haha. biasalah. tpi aku tk tahu mercedes mana yg mak aku suka sgt kan tu. taste aku bukan mercedes. sikit pon tak minat. aku minat AUDI ! haha. berlagak lebih, nak beli tak mampu :p oh..

No comments: