Thursday, June 2, 2011

LULUS !

yay! saya lulus amik lesen motor ! yabedabedu! haha. batak giler kan :p aku orang terakhir yg test tadi. pastu, tadi tiba2 ada budak perempuan jatuh motor kat titi tu. kesian giler lah. aku yg trasa nak nagis dowh. sbb dgn aku2 skali dah down n nervous. budak perempuan tu dah nangis dah. aku nak bagi semngat tapi aku jenis yg malu2 masa mula2 kenal kan. disebabkan aku terlalu nervous kan, aku buat je, amik jersey number,start motor and ride. tgah tggu arahan jpj kat pondok tu. ada sorang india ni lari kejar aku. "aiyo!!! mana topi keledar lu, amoi??" hhaha. malu giler weih! org kat tmpat tunggu tu ramai2 gelak kan aku, haha. malu den ! then, start jalan. wah ! lega semuanya lepas ! hehe. best2. masa bahagian 3, depan aku budak yg jatuh tadi. kesian dia. dia ckp, "mesti kamu lepas kan?" aku senyum je n "tak tahu lagi lah" dia ckp "saya semuanya hancur. rosak program" kesian dia. aku turut sebak. aku nak ckp "jgnlah sedih. takde rezeki tu" tapi dlm hati je. tak tahu sejak bila aku jadik segan nak bagi semangat kat org. kalau dulu aku selamba je ckp sbb aku PRS kan. selalu sgt nasihat org. tapi sekarang tah pape jadik ea. ish3.. biarlah aku hipokrit jadik PRS dripada teruk mcm skarang. at least dulu aku lama2 terikut2 dgn budaya PRS. pastu dah dapat result, aku lega gak. pasni boleh balik Ara Damansara dgn hati lega. dah OJT nnti aku nak bawak motor. dah tanya mak tadi. dia ckp nnti betulkan motor epul tu dulu, tukar road tax. baru boleh. hehe. tak sabar2.. rasanya hujung tahun ni dh boleh bawak kot. tengoklah nnti ada rezeki tak.

No comments: