Sunday, October 30, 2011

baa cakk!!

Assalamualaikum.
haha.. ske men ba cakk dgn budak tuh! tk semestinya, setiap perubahan perlu buang seseorang kan? dia ajar saya bersabar. ajar saya to be more positive. ajar saya be matured. ajar saya jadik kuat mcm superwoman. ajar saya untuk terima hakikat. ajar saya untuk harungi hidup ni and chillex!! :)
and one more thing. "tak tahu lah.. tgok lah keadaan mcm mane.." means, kita tk mampu nak menentukan tpi hanya mmpu merancang :) to be more pious? complicated nk ckp pasal ni. takut salah ckp. i just follow that blog bcuz wanna have more meaningful life.. oppsss... jgn salah faham.. jgn cepat sgt nak melatah ye.. :) mksud saya. if we realize for what we've done.. tkkan kita nak biar berlarutan mcm tu or maybe it would be going to more serious thing rite? i know u ever think the same thing rite? i am still saving my heart for my one love.. cinta perempuan ada 1 je.. and i wouldn't change or throw it away until the time is coming.. (jodoh dah sampai) hehe.. i am 19.. thank you for remind me :) u know what? what ever happen lah kan? u still really meant to me. even maybe i am not meant to you.




No comments: