Saturday, October 29, 2011

kamu

haritu saya msg kamu and emosi lagi. tpi saya tak ckp sorry kali ni. saya tunggu kamu yg msg saya. Good night wishing at least? saya tunggu sampai tertido. skrg pukul 5 pagi, saya terjaga dan betul2 rindukan kamu. kamu senyap, apa maksudnya? kamu dah betul2 fed up dgn saya? and going to ignoring me ke? is it? or are u totally don't care about me anymore? idk which one is correct or everything what i say are fault. adakah saya seorang yg dpilih untuk hanya menduga kamu? dan kamu tersedar akhirnya? mcm2 yg saya fikirkan. saya simpan hati saya selama ni. sbb saya tahu must be someone out there will take it. and he must be so special. mcm2 yg kita lalui. and i think maybe all those just for testing us. entahlah... "apologizing, doesn't meant that u are always wrong and the other person are right. it means that u value ur relationship more than ur ego." sbb tu saya selalu minta maaf. i know u didnt like it. anyway, i am missing you right now. azan.. hmm.. here, saya tetap nak katakan sbb saya terasa nak kata.. SAYA MINTA MAAF.. betul-betul minta maaf..

~solat~


No comments: