Friday, October 7, 2011

Hello Saturday!

celik mata nampak dunia. Alhamdulillah. aku masih hidup. Farah Aisyah kelihatan sedng bersiap. nak pergi mana tah aku pon tk tahu. mencari2 netbook untuk masuk ke laman muka muka. haha. ke-poyo-an pulak di sini. erm. tengok jam 10.30. wah!! lambat giler aku bangun! umangaih!! haha.. study lepas lunch nnti lah. ketika ku belek2 laman muka buku, TERNAMPAK "Fizzy Nova is online". amboi... rumah dah pasang unifi laju je online. bukan main noh.. terus chat dgn dia. heheheheheheheehehehehehe :D muka gediks.. perut lapar dah mula mengamuk. pedih perut aku dia belasahnya.. apa lagi.. pergi dapur korek2 kabinet tu carik makanan.. jumpa lah kulit roti sepasang.. cukup lah nak alas perut dengan sapu jem sikit. sambung ke laman muka buku. chat fizzy nova yg tk brapa nak nova tu..
me: nak skype?
fizzy nova: jap ea.. skype saya roblem skit.. saya tengok kejap..
me: oo.okay..

tggu punya tunggu... lama sangat. tu yg aku update blog nih jap sementara tggu dia. -_- lapar lagi lah~

No comments: