Monday, October 31, 2011

macam artis?

Assalamualaikum.
boom bomm cakk! XD hehehe.. erm.. bNYk kerja harini. cabut PSU, and amik part number, serial number and manufacture date dekat oxygen generator. and then, kene cleaning semua PSU tu. hehe. datang senior TAME 07 (MAS scholarship), dorang mintak tolong ajar dorang nk buat kerja2 tu. yelah. dorang busy dengan task card and work schedule dorang lah :) tapi best pe mengajar B) plus, kene speak english cuz most of them non-muslim..so, faham2 lah kan diorang slalu speak english.. hehehe. erm.. bila dah siap2.. masuk lah avionic working room and borak2. dengar lah ejan (LAE) tu explain kat senior tuh. and tetibe "ko apa pandang2 efa?" hahaha.. ske2 dia je panggil aku efa. kluar jap, jmpa izi, "ana rafali! lama tk nmpak?" eh? eh? pehal budak ni.. (dah lah aku tk brapa nk gemar ana rafali tu :p )

.. pastu, masuk balik workin room.. lepak2 dgn senior 07 ni. dia melayu. a guy, specy. "muka ko mcm juliana evans lah wei. 1st time aku nmpak." .. wahh!! ini dah lebih lah nak sama2 kan aku dgn org yg memang takde rupa aku lngsung.. JULIANA EVANS.

harap maklum ye. beliau tu dah lah kacukan, putih, kurus, cantik.. aku? melayu anak jawa, hitam, gemok.. hahaha.. tergelak ramai2 tadi!!!!! XD anyway, thanks lah brader ckp mcm tuh.. saya terima pujian anda :p hahaha. mengarut..mengarut.. anyway, aku happy jugak harini.. sebab....... sebab...... i feel good.. hehehe... i feel a nice humor between me and you!!! afizzy ;) take care..



sekian, wassalam.

No comments: