Friday, October 21, 2011

tak perlu nak tipu perasaan sendiri lagi.

hai. helo.
jiwang..jiwang..jiwang..
haha.. tak habis2 kan?
idk why i'm always think about you.
tapi, it's just useless..
diam..diam..diam...
the only thing i able to do.
let it scolding at you.. let it mad at you..
let it yelling at you.. let it be..
if it's the only thing that can make it satisfy..
*it (her/him)
if it's the only thing that can make its day so meaningful.
u can sit and keep your mouth properly.
u know ur fault right?
so, sit and thinking..
kesalahan dia, jangan disebut2.
kesalahan dia jangan di beritahu walaupun sedikit.
biarkan dia menang dalam segalanya.
biarkan dia yang berfikir.
oh ye.. saya mengaku bersalah sekiranya memang sya salah.
tapi saya tak perlu nak takut apa2 jika benar saya memang buat salah.
because that is my prinsip.
berani buat berani tanggung.
and i do apologize right?? saya minta maaf dgn hati..
not because i'm scared with anyone.. even you.
ego.. sikit pon aku tak tunjuk kan ego aku..
aku sanggup mengalah.. kalau itu yang dapat settle kan masalah..
but ever u ask me how sick i am??? how deep i'm hurt?
heh :) senyum je. sila baca tajuk di atas.
tapi kat sini, aku nak cakap.. after u mad, after u yelling, after u scold at someone..
think back.. how sick and how hurt his/her feeling.. how deep is it..
not because of the mistaken that i've done but the words and the things that you talked about..

No comments: