Monday, May 10, 2010

benci ! but, a little bit of my heart , still love u !



aarrgghh !! ak howt giler nih ! bila ak start bt jep, sumer nak ikot ! sumer sibok tnye ak cane nak bt ! bila ak dh ajar, diorang lagi hebat dri ak ! nape slalu camni a?? ak benci a ! ak tk suka ! copy right reserve ! nak bt, bt a video laen, nih sebok gak nk bt video cam ak ! jatuh status ak ! ak tau , tiap kali brsaing samting, ak bukan yg trbaik or terhebad ! ak always ada kat bwah je ! sbb tu bila ak start samting, ak nk diam2 ! jgn follow ak ! yes ! memg ak nih kuat cmburu ! skali skala biarlah ak tnjolkan dri ak ! ak bkan nk glamour but juz nk naikkan smangat n konfiden ak jep ! ak nk tnjolkan dri ak juz dlm dri aku sndiri n dlm pndangan aku jep ! bukan kdekut, but, pliz leave me alone ! akuh rimas a ! biarlah org nk ktuk2 akuh ckp aku ni tk gune, kdekut , hipokrit ! akuh dah tk heran ! ak tk kesah sape yg terluka, sape yg trasa ! aku nih ? ada korunk tnye ?? wat eva ! so, aku nk alone n ak nk start new life without u all ! jgn risau a korunk , ak tk benci kan korunk but i need my time! biar ak dgn hidup ak ! stu mse nnti ak yg akn dtg kat korunk blik....kut ! korunk pon , go on lah dgn khidupan bru korunk ! (blog nih bkn untk kwn ak yg terhebad n bkn kwn aku di TA , tpi untuk sstegah org yg tk prnh fkirkan pasal ak)

No comments: