Sunday, May 16, 2010

jom heboh dan belia negara !

peerrgghh!! memg tired giler a smalam n tadi pi belia negara kat presint 2(putrajaya) ! then , pi jom heboh ! tapi memg frust a !! ya arh ! smalam rmai dak2 PLKN aku nmpak ! bila aku dh dlm kete je, bru nmpak bdak PLKN yg pkai plat wrna kompeni kat bhu ! sah ! tu memg kem warisan a!! then, mata aku trus mlilau crik jurulatih kem warisan ! tpi tak jmpa ! aku nk kol but , fon aku tkde btry ! bila aku blik, aku kol a diowang ! diowang ckp memg diowang ada kat ptrajaya td! aarrgghh!!! sdih a ! takpat jmpa ckgu2 ksayangan akuh ! then , aku pi lagi hri ni ! bila aku dah pi..diowang tak smpai lagi.. then , bila aku dah nak blik, bru diowang nak nek ! aarrgghh!!! memg terkilan a coz takpat jmpa !! sedih woo !! sygs sgtsgt kat ckgu2 akuh !! sob2 !! takde rezeki nak jmpa an ! nk bt caner ! haaa!! tadi , aku tggu kat dpan rmah hantu , then , ada mamat tu ajak aku msuk rmah hntu same2 ! dia kata dia blanja ! dpan mak n kakak aku lak tu dia ngurat ! selambark je dia ! pastu dkat2 dgn aku ! pale otak dia ! hahaha!! memg aku takleh trima ! knal pon tidk , tetiba ajak msuk rmah hntu ! nmpak sgt nak amik ksmpatan ! cceeeehh!! hm , memg tired , a ! lyn plak si Arien yg asyik nak dukung 24 jam ! pergh ! memg tought a aku camni ! haha! aku penat sgtsgt , sedih sgtsgt , rimas sgtsgt , ngantuk sgtsgt ! aku nak titow dlu lah sygs kuh , aten , oh , aten !
jom!jom!jom! jom kita heboh !

No comments: