Wednesday, May 26, 2010

teringatkan si dia, rindukan si dia !



assalamualaikum ! hye2 ! hari nih akuh nk gi skolah ! mula2 aku plan nk trus jelai, but, kakak akuh nk aku tggal lagi kat sni, so, aku blik putrajaya after amik sijil ! ahad nnti bru blik jelai ! aku update pgi nih coz nak kasi tau ! mlm tdi dia tetibe terlintas kat fikiran akuh ! aku tetibe rindukan die ! aku tk tau knape ! aku sygs dia sgtsgt ! yelah ! aku tk prnah kapel pon an ! dgn dia aku first time ! first time dating ! first time blik sme ! first time ngadu probs kat org yg laen jntina ! sumernye dgn dia ! aku sygs dia ! dia respect akuh ! akuh 10x gnda respect dia ! then, aku tgah mndi tdi, trdgar la bunyik fon akuh ! then , bila hbis mndi, tgok kat fon "1 miss call" ! bila aku klik "TA_Luqmanul" ! aku terfikir ! dia mmpi aku ker smpi kol pgi2 nih? guna num celcom lak tu ! bila aku fkir2 blik, bru teringat ! aku terjaga pgi tdi sbb aku mmpi dia ! akuh mmpi dia dpt msg drpd kwn dia yg berbunyik "aku text ko coz nk ingatkn ko, nk suh kjut girlfren ko ! is it she hve a problems?" then , aku yg trjga ! tu yg aku plik ! cam ada kaitan lak ! Luqmanul dh la jrg kol aku sjak nih ! tetibe pgi2 nih die leh kol ! tapi aku tk angkt la ! nk kte die suke2 miskol, dia mana prnh bt camtu ! if nk kol, kol btol2 ! dia tak suke nk miskol2 nih ! tahla ! aku pon cam plik ! pape pon , memg aku teringatkan dia n rindukan dia scara tibe2! Lokhman PLKN ?! tahla ! sjak aku kasi num rumah aku , dia tak kol fon aku dh , tak tau lah ! 2 bulan a gak aku dh duk putrajaya nih but 2 bulan a gak dia tak contact aku ! miskol pon tak , text aku pon tak ! biarlah mereka2 nih !! mungkin busy kot msing2 !! k lah ! aku nak
cpat bersiap ! bye sygs !






No comments: