Monday, May 17, 2010

malam yang bertuah !

oh !! no!!! walkman mp3 sony akuh rosak ari tu ! so, tadi aku pi alamanda saje jalan2 dgn fmily kakak akuh ! then, pi a guarantee mp3 nih ! tup2! dpt yg baru owh ! wrna merah lak ! hahaah!! ok wat ! new colour ! hm.. rezeki ! then , pi mkan kat Johnny restaurant ! nama kmera ksayangan farah time kat AF dulu ! huhu! dh hbis mkan, bru abg asri bsik2 dgn kakak ! dia ckp, org blakang akuh nih mcm farah je ?? then , aku pun try toleh2 jap ! ye la ! aku an minat fanatic giler2 dgn farah dulu ! pas jmpa kak b yg mcm farah tu , bru minat farah tu biasa2 je !! hahahaah!! tpi , stu ktika tadi, aku dh nak blah , aku cam trkaku n sjuk sgt2 ! trus sapa dia "kak farah! sorry ganggu! nak amik gmbar leh tak?" hahaha!! aku tak bagi salam pon ! dia terkejut giler coz dia tgah tuang kuah sup dlm mgkuk dia ! dia dgn family dia ! sumer pompuan ! tapi, ayah dia ??!! muka ketat, berkerut dahi! so, aku tk ckp pape! nmpak mcm hot dgn kitowang je coz gggu dinner time diowang ! huhu! sory ye pak ! uhu!! then , kak farah tnye akuh duk mana ? kakak aku jwb duk desa pinggiran putra ! pastu , dia ckp yg umah mak dia kat presint 5 ! mak dia ramah, chantek n muda ! mak dia senyum lebar ! ayah dia je aku tkut skit ! yelah ! ayah dia kan manager ! memg a nk jge privasi ank dia an ??!! pape pon ! memg malam yg bertuah aku lgi lah ! Alhamdulillah !


ni je pic yg sempat akuh amik ! fon akak problem tdi !


wif her dad ! time akuh jmpa ayah dia, msm je muka dia ! tak tau nape !

ayah dia, manager dia ! huhu!! stay cool kak farah !

always komersial ! lurve you ! akuh dh mcm rasa nak fanatic balik je kat dia??!! tah la ! hahaha!!

No comments: