Sunday, May 16, 2010

dugaan mereka?! how about me ?!

cak ! hehe ! tetibe aku tulis blog kali ke2 tuk ari nih an ! blog nih dah memg mcm diary aku ! sape nk baca, bca ! tapi lau stakat nk ktuk2 or tk suka dgn isi2 dlm blog akuh nih , bek ko exit jer dri entry nih ! dripada mnyakitkan aty ye tak ??!
 aku bukan nk sakit an aty sape2 tpi dh ni sumer prasaan aku  !
 biarlah !! hm , tadi mak abah dah blik kmpung ! aku tk jdik ikot !
then , antar kak An pi KLIA coz dia nyer flight mlm nih !
then , dia takleh msuk coz lmbat 5 mnit je ! sdgkan flight tu grak lgi 45 mnit !
 so , abg akuh epul pon tolong a coz dia keje situ ! dia pi jmpa kapten dia !
so , kak An dah lepas but epul nye nama blacklist !
maybe akn dbuang krja ! tpi tggu a esok caner !
dah la gaji dia ari tu kne potong RM500 ! supervisor dia ilangkan surat MC dia mse epul jga abah kat wad ! bengong ! ksian abg akuh tu !
now , tah caner a kan ?? hrap2 dia tk kne buang keje !
 tulah dugaan dlm adk bradik akuh n fmily akuh !
nih bru abg n kakak2 akuh ! akuh nnti tah caner a kan ??
 hope , i can face evrything !
 amin......

No comments: