Monday, May 31, 2010

homecoming !

hahah!! swonok giler aku dah jejak an kaki ke jelai nih!!!! bebas !! rumahku yg tak brapa besar but boleh lah aku lari2 dari depan smpai blakang!! hahah!! i'm coming home !!! huhu!! ain lak, tak kuar rumah pon !! dah a aku bosan takde member nih !! kwn2 aku sumer dah msuk form 6 ! takde membe dowl !! ain !! dtg a umah aku !!! jom men wrestling !! hhahaha !! kak bie ?? makin jauh je rasanya !! dia........... tak kesah kut aku gi nih T_T ! hahahahahaha!! esok aku dah interview kat serting !! wahai kaum kerabat kuh ! doakan aku lulus ye sygs2 kuh ! anagh my dearest cousin ! hope ko dpt smbung study kat ne2 kayh sygs !! aku doakan kjayaan ko! nnti if aku dh sttle an sumer before  aku msuk uitm , aku dtg umah ko kat melaka ea !! kite men bowling or tgok wayang sesama ! just both of us dear ! pastu , kite lepak pantai sesama !! wah !! swonok !! time2 ni jelah kita dpt bersama nina(angah) ! next week kite jmpa kat kmpung an?? hahah !! memg pot pet la aku jumpa ko nnti !! huhu !!  nony : swonok dpt jmpa nony time dtg skool ari tuh ! akk ingatkan ko takde lah excited jmpa akk !! hahah !! bukan men lagi , ko dgn yoan yg jerit kat atas ! sygs korunk2 sumer la ! good luck tuk exam SPM korunk kayh ! abah: jaga kesihatan elok2 ! kalau tak larat sgt, jgn paksa ! mak: doakan aten mak ! sygs mak sgtsgt ! muah10x tuk mak dan abah !! dan untuk semua untuk kwn2 kuh ! HACKS ! korunk sntiasa akuh ingat smpai bile2 ! faham,korunk busy ! so, enjoy ur life , fren !! lot of lurve for u all !

No comments: